Reklamasjonssjkema
Registrer din reklamasjon nedenfor. Fyll inn alle obligatoriske felt for at vi skal kunne behandle reklamasjonen din. Mer informasjon om reklamasjoner finner du i våre kjøpsvilkår.
Etter at du har sendt inn skjemaet, vil vi kontakte deg for mer informasjon.
Gjelder reklamasjonen et produkt kjøpt i vår fysiske butikk, krever vi et bilde av kvitteringen fra kjøpet eller noe som kan vise hvilken produkt du har kjøpt hos oss, når du kjøpte det, og hva du betalte.
Et kontoutdrag der man kun ser en transaksjon, men ikke hvilken produkt det gjelder, er IKKE godkjent. Vi kan ikke hjelpe deg med å finne kvitteringen i våre kassasystemer, da det er forbrukerens ansvar å oppbevare den.
Vi vil trenge bilder/video der feilen er tydelig synlig. Ha disse klare slik at du kan sende dem når vi følger opp via e-post.
Gjelder reklamasjonen en transportskade, må du legge ved bilder i henhold til våre retningslinjer.
Gjelder reklamasjonen et produkt kjøpt i vår fysiske butikk, krever vi et bilde av kvitteringen fra kjøpet eller noe som kan vise hvilken produkt du har kjøpt hos oss, når du kjøpte det, og hva du betalte.
Et kontoutdrag der man kun ser en transaksjon, men ikke hvilken produkt det gjelder, er IKKE godkjent. Vi kan ikke hjelpe deg med å finne kvitteringen i våre kassasystemer, da det er forbrukerens ansvar å oppbevare den.
Vi vil trenge bilder/video der feilen er tydelig synlig. Ha disse klare slik at du kan sende dem når vi følger opp via e-post.
Gjelder reklamasjonen en transportskade, må du legge ved bilder i henhold til våre retningslinjer.